Pokonaj stres dzięki technikom relaksacji (Książka + płyta Audio CD)

Pokonaj stres dzięki technikom relaksacji (Książka + płyta Audio CD)

Odzyskaj wewnętrzny spokój i radość życia!

ISBN: 978-83-7788-015-9
Stron: 208

Opis

Poradnik uczy, jak dzięki technikom relaksacji pokonać codzienny stres i osiągnąć wewnętrzny spokój, uznawany na Dalekim Wschodzie za naturalny stan naszego umysłu. Z książki dowiesz się, że to właśnie umysł jest narzędziem, które może nas zaprowadzić do pełni szczęścia, jeśli tylko będziemy się nim odpowiednio posługiwać.

Książka podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich opisuje zjawisko stresu, jego przyczyny, skutki oraz skuteczne sposoby radzenia sobie ze nim. Nauczysz się, jak unikać sytuacji konfliktowych, reagować na własne i cudze emocje oraz jak je kontrolować. Zwiększysz wiedzę na temat wpływu myśli na rzeczywistość i przekonasz się, jaką siłę mają afirmacje.

Druga, praktyczna część poradnika, to podróż w głąb ciała i umysłu: ćwiczenia oddechowe, relaksacje i medytacje. Dowiesz się, jak korzystać z technik wizualizacji w życiu codziennym i poznasz sposoby harmonizowania siedmiu czakr w swoim ciele. Odkryjesz techniki wykorzystujące moc muzyki i uzdrawiające właściwości dźwięków takich instrumentów jak: bębny, gongi i misy tybetańskie. Doskonałym uzupełnieniem książki jest płyta z prowadzoną przez autorkę relaksacją, podróżą przez czakry oraz muzyką wprowadzającą w stan głębokiego relaksu (alfa).

Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
- przybliża zjawisko stresu i dostarcza wskazówek, jak sobie z nim radzić- uczy pozytywnego myślenia i kontroli emocji
- objaśnia psychologiczne przyczyny powstawania chorób fizycznych
- prezentuje praktyczne techniki pracy z ciałem i umysłem
- dołączona do książki płyta zawiera przeszło 70 minut nagrań z prowadzoną przez autorkę relaksacją oraz wizualizacją: podróż przez czakry

Obejrzyj filmik ->Pokonaj stres dzięki technikom relaksacji


Na dołączonej do poradnika płycie znajdziesz trzy utwory:

1. Pierwszy utwór to:
Relaksacja ciała i umysłu(z lektorem), która wprowadzi cię w stan głębokiego odprężenia. Dzięki niej zanurzysz się w niezwykły świat swojego ciała, a mocą oddechu odżywisz każdą jego komórkę. Twój układ nerwowy zregeneruje się.
W tym utworze zastosowano dźwięki synchronizujące półkule mózgowe w zakresie częstotliwości alfa, a więc fal naturalnych dla stanu relaksacji.Synchronizacja półkul następuje za pomocą odmiany dudnień różnicowych zwanych Harmonic Synchronization.
Czas trwania utworu: 21:03 min

2. Drugi utwór to:
Wizualizacja- podróż przez czakry (z lektorem), dzięki której zapoznasz się ze swoimi ośrodkami energetycznymi i napełnisz je wibracją siedmiu kolorów tęczy.W harmonizacji czakr i głębokiej relaksacji pomogą ci również dźwięki mis tybetańskich.
W tym utworze zastosowano dźwięki synchronizujące półkule mózgowe w zakresie częstotliwości alfa, a więc fal naturalnych dla stanu relaksacji. Synchronizacja półkul następuje za pomocą odmiany dudnień różnicowych zwanych Harmonic Synchronization.
Czas trwania utworu: 31:44 min.

3. Trzeci utwór to:
Relaksacja bez lektora.
Czas trwania utworu: 21:03 min

Całkowity czas nagrań: 73:55 min

O autorce:
Dagmara Gmitrzak – trenerka rozwoju osobistego, socjolożka, terapeutka holistyczna, nauczycielka technik relaksacji, muzykoterapeutka. Ukończyła Instytut Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, ze specjalizacją pomoc społeczno-terapeutyczna, trzyletnie szkolenie z muzykoterapii i psychodramy, kurs praktyki uważności – mindfulness. Autorka siedmiu książek, m.in. poradnika Trening relaksacji wydanego w serii Samo Sedno. Stale współpracuje z redakcją magazynu SENS. Od 2001 roku prowadzi autorskie warsztaty rozwoju osobistego w Polsce i za granicą. Propaguje holistyczne podejście do człowieka. Więcej informacji o autorce na stronie: www.rozwojosobisty.waw.pl

 

Opinie

+ Dodaj opinię

Super poradnik! Dzięki i gratulacje

- , 2015-07-06

Nie przypuszczałabym nigdy, że zwykła książka tak zmieni moje nastawienie do świata. Szukałam ukojenia, bo moje życie od dłuższego czasu stało na głowie. Dodatkowo sama nakręcałam coraz bardziej spiralę nerwów. Ta książka, od kiedy pojawiła się w moich rękach, stała się źródłem wiedzy o tym, co mnie przytłacza i dlaczego tak się dzieje, oraz o tym, jak zacząć to zmieniać. Może innym, tak jak mi kiedyś, wydaje się, że przeczytanie jednej książki niczego nie zmieni... jednak ta książka jest w stanie zmienić wszystko. Udowadnia, krok po kroku, że tylko Ty sam możesz być motorem własnej zmiany i uczy, jak jej dokonać. Skutecznie.


Od czasu, kiedy skończyłam czytać, minęło zaledwie kilka dni. Oceniam poziom redukcji mojego stresu JUŻ na około 50%. Nawet nie przypuszczałam, że mogę być tak spokojnym człowiekiem.

- , 2013-07-08

Poradniki Samo Sedno jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. Są świetnie opracowane, zawierają masę cennych informacji i przyjemnie się z nimi pracuje. Dziś chcę Wam zaprezentować pozycję, która pomaga się zrelaksować i pokazuje w jaki sposób walczyć ze stresem.

W początkowych rozdziałach dowiemy się wiele na temat samej istoty stresu - czym jest, skąd się bierze, jak wpływa na nasz organizm, czy w ogóle mamy na niego wpływ? Poza niezwykle przydatnymi informacjami znajdziemy tu też ćwiczenia i test na poziom stresu. Dowiemy się także jaki stres może nas spotkać w pracy i czym pod jego względem różnią się kobiety i mężczyźni.
Dalsza część poradnika to wielorakie i dokładnie wyjaśnione techniki radzenia sobie ze stresem - od zdrowego odżywiania i dobrego zarządzania czasem, przez pozytywne myślenie, pracę z afirmacjami, aż po medytację, technikę twórczej wizualizacji, pracy z czakrami i muzykoterapię. Ta różnorodność opisanych przez Panią Dagmarę Gmitrzak sposobów na pokonanie blokującego nas stresu jest jednym z najmocniejszych plusów pozycji - każdy może poznać i dopasować do swoich aktualnych potrzeb odpowiedni rodzaj relaksacji.
Co ważne autorka rozpatruje problem pod wieloma kątami, a techniki relaksacji i walki ze stresem przez nią przedstawione mają różnorakie korzenie - psychologiczne, socjologiczne, dalekowschodnie...

Jak zwykle w przypadku poradników z serii Samo Sedno, pod względem technicznym - jestem pod wrażeniem. Tak właśnie powinien być napisany każdy dobry poradnik. Znajdziemy tu wiele wypunktowań, tabelek, rysunków, ważniejsze i ciekawsze informacje zawarte są w ramkach, a każdy rozdział podsumowano w krótkich punktach. Ktoś mógłby powiedzieć \"po co te powtórzenia\" - otóż stymuluje to umysł czytelnika do lepszego zapamiętania ważnych kwestii i co więcej, pomaga utrzymać koncentrację. Zbity tekst, nawet podzielony na podrozdziały, byłby przyswojony dużo gorzej niż tak rozmaicie opracowany.

Ten poradnik pomoże Wam poznać stres od podszewki, dobrać odpowiednią technikę radzenia sobie z nim, a także patrzeć na życie bardziej pozytywnie i... częściej się uśmiechać :) Dołączona do niego płyta z relaksacyjną muzyką, prowadzoną przez autorkę relaksacją i wizualizacją jeszcze to ułatwi. Gorąco polecam!

- , 2013-04-15

Bardzo dobra książka, napisana bardzo przystępnie, metody relaksacyjne zostały wnikliwie przedstawione. Przejrzysty układ. Dodatkowo płyta zawiera kilka przyjemnych, relaksujących nagrań, które doskonale pozwalają uwolnić napięcie z mięśni po ciężkim dniu. Polecam!

- , 2013-03-27

Stres, wszyscy doświadczamy go w swoim życiu, nie każdy jednak potrafi sobie z nim radzić. Dagmara Gmitrzak w swojej książce opisuje mechanizmy powstawania stresu, rodzaje sytuacji stresowych oraz ich wpływ na nasz umysł i ciało. Proponuje ciekawe ćwiczenia dzięki, którym możemy lepiej poznać siebie, co wpływa na naszą umiejętność opanowania stresu. Przedstawia również szeroka gamę technik relaksacji i medytacji, które można wykorzystać, na co dzień.
Doskonałym uzupełnieniem książki jest dołączona do niej płyta z prowadzoną przez Autorkę relaksacją. Cudowna muzyka i kojący głos Pani Dagmary sprawiają, że czujemy się, jak na sesji z osobistym trenerem, dzięki czemu w ciągu kilku minut pozbywamy się napięcia z całego dnia. Autorka jest profesjonalnym trenerem rozwoju osobistego i terapeutą, jesteśmy, więc w dobrych rękach. Serdecznie polecam, nie tylko zestresowanym.

- , 2012-11-06

Stres towarzyszy nam niemal każdego dnia. Czasami jest on dobry, bo motywuje do działania i daje „życiowego kopa”. Niestety zdarza się też, że stres przejmuje kontrolę nad naszym życiem i przestajemy panować nad swoimi emocjami. Poradnik z serii „Samo sedno” został stworzony właśnie dla osób, które znalazły się w pułapce stresu i nie potrafią sobie z nim poradzić.
Autorka przedstawia nam główne powody stresu a także, opierając się na badaniach amerykańskich naukowców, przyporządkowuje punkty do każdej z sytuacji stresowych. Tłumaczy nam różnice między emocjami kobiet i mężczyzn. Obala mity radzenia sobie ze stresem takie jak palenie papierosów czy picie alkoholu. Przybliża czytelnikowi psychologiczne podłoże chorób fizycznych, po czym przejrzyście i szczegółowo objaśnia techniki relaksacji. Są zróżnicowane, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Do poradnika dołączona jest wspaniała płyta CD z muzyką relaksacyjną. Mi posłużyła jako podkład muzyczny do lektury i uprzyjemniła w ten sposób czytanie. Książka warta swojej ceny.

- , 2012-01-09

Spośród wielu poradników \"antystresowych\", które miałam okazję czytać, książka Dagmary Gmitrzak jest jedną z ciekawszych pozycji. Autorka nie skupia się na jednej metodzie, ale pokazuje różnorodne techniki walki ze stresem od aktywności ruchowej, pracy z oddechem poprzez pozytywne afirmacje czy wizualizacje do relaksacji, medytacji i muzykoterapii. Każdy więc znajdzie coś odpowiedniego dla siebie, szczególnie że w książce oprócz wiedzy czysto teoretycznej jest mnóstwo ćwiczeń praktycznych, które można codziennie stosować. Bardzo fajnym pomysłem jest dołączona do książki płyta z muzyką relaksacyjną, która mnie osobiście uspokoiła, rozluźniła i wprowadziła w błogi nastrój. Szczególnie polecam ją osobom mającym problemy ze snem.

- , 2012-01-09

Inne tego autora

Podziel się ze znajomymi