Szkolne wyzwania. Jak mądrze wspierać dziecko w dorastaniu?

Szkolne wyzwania. Jak mądrze wspierać dziecko w dorastaniu?

Poradnik dla rodziców, nauczycieli i pedagogów, którzy szukają konstruktywnych rozwiązań i sprawdzonych metod!

  • ISBN: 978-83-6721-587-9
  • Autor: Monika Gregorczuk, Barbara Kołtyś
Stały rabat 40% przy zakupie 3 książek
38,00 zł

Opis

Jak pomóc dziecku w adaptacji do rzeczywistości szkolnej oraz przezwyciężeniu tremy i nieśmiałości? Jak chwalić je i motywować do nauki, nauczyć radzenia sobie z agresją rówieśników oraz konstruktywnego wyrażania własnych emocji?

Na wiele wyzwań można się przygotować! Ten poradnik to obowiązkowa lektura dla zaangażowanych i świadomych rodziców, których dzieci wkrótce rozpoczną obowiązek szkolny lub wchodzą w okres dorastania, a także dla pedagogów i psychologów dziecięcych pracujących z uczniami w każdym wieku. Pomoże zrozumieć potrzeby dziecka, rozwijać jego możliwości i wiarę we własne siły, przeciwdziałać wielu problemom, a także budować wzajemne porozumienie.

Bardziej niż narzekania, nakazów i zakazów dzieci potrzebują mądrego wsparcia!

W poradniku znajdziesz:
- przykłady scenek i możliwych sposobów postępowania w konkretnych sytuacjach, np. gdy nauczyciel nie reaguje w ważnej sprawie, gdy dziecko spotyka się z niesprawiedliwą krytyką lub jest świadkiem przemocy w szkole
- kwestionariusze dla rodziców, nauczycieli i pedagogów, które pomogą rozpoznać niepokojące zachowania u dzieci i w porę zareagować
- szeroki zakres tematów związanych z funkcjonowaniem dziecka w środowisku szkolnym, rówieśniczym i rodzinnym

Monika Gregorczuk - psycholog, psychoterapeutka, trenerka umiejętności psychospołecznych i treningu interpersonalnego PTP. Prowadzi zajęcia na Wydziale Psychologii UW oraz szkolenia dla edukacji i biznesu.

Barbara Kołtyś - psycholog i psychoterapeutka, prowadzi warsztaty, szkolenia oraz grupy wsparcia dla dzieci, rodziców i nauczycieli oraz psychoterapię indywidualną.

 

Przeczytaj 1 opinie na temat tego produktu.
Podziel się ze znajomymi
Loading...