Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi

Marketing bez tabu, czyli jak to robią najlepsi

Poznaj zasady skutecznego marketingu. Ucz się od najlepszych!

ISBN: 978-83-6248-253-5

Opis

Współczesny marketing to bardziej sztuka niż nauka, ale nadal żeby odnieść sukces w tej dziedzinie, potrzeba odpowiednich umiejętności i znajomości konkretnych technik. Napisany lekkim stylem błyskotliwy i praktyczny poradnik Richarda Halla odkryje przez tobą sekrety skutecznego marketingu. Skierowany jest głównie do osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w tej branży, natomiast bardziej doświadczonym pomoże ugruntować wiedzę oraz dostarczy wielu inspiracji.

Dzięki poradnikowi dowiesz się, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę, gdzie i w jaki sposób efektywnie się reklamować, na czym polega skuteczny PR czy sponsoring oraz jak właściwie przeprowadzać badania marketingowe. Zrozumiesz zasady, na jakich opierają się różne rodzaje marketingu (m.in. bezpośredni, eksperymentalny czy szeptany) oraz poznasz krok po kroku proces tworzenia i realizacji kampanii marketingowej.

Dowiesz się również, jakie umiejętności czy cechy potrzebne są w planowaniu kariery w marketingu. Nauczysz się skutecznie docierać do wybranej grupy docelowej, przyciągać uwagę klientów i sprawiać, że będą do ciebie z przyjemnością wracali.

Dlaczego poradnik trafia w SAMO SEDNO?

- uczy najważniejszych zasad obowiązujących w marketingu i ich zastosowania w praktyce
- zawiera liczne przykłady udanych kampanii, sloganów, skutecznych działań PR, które inspirują i pozwalają uczyć się od najlepszych
- pokazuje, jak stworzyć dobry plan marketingowy i z sukcesem go zrealizować
- uczy rozpoznawać potrzeby klientów i wybierać najlepszą metodę dotarcia do nich


Sprawdź opinie na Amazonie!

O autorze:
Richard Hall - znawca i pasjonat marketingu. Obecnie związany z Euro RSCG - jedną z największych globalnych sieci agencji reklamowych. Zarządza kilkoma firmami, wspiera organizacje charytatywne, jest autorem książek z dziedziny biznesu oraz rozwoju zawodowego. Twierdzi, że marketing, będący nie tylko dyscypliną naukową, lecz także swego rodzaju sztuką, jeszcze nigdy nie odgrywał tak istotnej roli jak dziś.

 

Opinie

Bądź pierwszym który napisze recenzję!

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Inne tego autora

Podziel się ze znajomymi