Mindfulness dla zdrowia. Jak radzić sobie z bólem, stresem i zmęczeniem (Książka + CD z medytacjami)

Mindfulness dla zdrowia. Jak radzić sobie z bólem, stresem i zmęczeniem (Książka + CD z medytacjami)

Sprawdzony sposób na walkę z bólem i odzyskanie dobrego samopoczucia!

ISBN: 978-83-7788-826-1

Opis

Mindfulness dla zdrowia przedstawia ośmiotygodniowy program medytacyjny, który wzmacnia naturalne mechanizmy samouzdrawiania, pozwala uporać się z bólem oraz  zredukować związane z nim stres, lęk, rozdrażnienie czy wyczerpanie. Autorzy książki, czerpiąc z własnego doświadczenia i rzetelnej wiedzy, oferują czytelnikom pomocne techniki medytacyjne.

 

Twój umysł ma ogromny wpływ na doznania, które świadomie odczuwasz!

 

Wyniki badań klinicznych potwierdzają, że proste praktyki uważności działają równie skutecznie jak środki przeciwbólowe. Wykonywanie ćwiczeń w ramach programu medytacji zajmie ci jedynie od 10 do 20 minut dziennie. Dzięki nim twoje cierpienie zacznie ustępować, a w jego miejsce pojawi się spokój, radość oraz współczucie wobec siebie i innych.

 

Książkę polecają:

Niezwykle skuteczne i proste podejście do uzdrawiania ciała i umysłu dla osób zmagających się z wyniszczającym bólem oraz chorobami przewlekłymi. Polecam.

dr Jon Kabat-Zinn, autor książki Życie, piękna katastrofa

 

W świecie tak pełnym cierpienia ta książka jest darem mądrości, który niesie bardzo praktyczną pomoc.

prof. Paul Gilbert, autor książki The Compassionate Mind

 

Vidyamala Burch i Danny Penman, opierając się na osobistych doświadczeniach, proponują ośmiotygodniowy trening uważności, będący częścią programu MBPM (ang. mindfulness-based pain management). Jego skuteczność udowadniają zarówno sami autorzy, jak i setki innych osób praktykujących mindfulness na co dzień. Polecam!

Małgorzata Jakubczak, Polski Instytut Mindfulness

 

 

O autorach:

Dr Danny Penman – współautor wydanego w serii Samo Sedno bestsellera Mindfulness. Trening uważności, dziennikarz śledczy. Pracował dla BBC, „New Scientist” i gazety „Independent”, obecnie współpracuje z „Daily Mail”. Medytuje od ponad 30 lat.

 

Vidyamala Burch – założycielka organizacji Breathworks propagującej uważność, która wyszkoliła trenerów w 15 krajach i cieszy się międzynarodowym uznaniem. Autorka programu pomagającego w radzeniu sobie z przewlekłym bólem za pomocą uważności i medytacji.

Patronat: 

 

Opinie

+ Dodaj opinię

Polecam

Życie z bólem i przewlekłą chorobą przypomina przeciąganie liny z potworem stojącym po drugiej stronie przepaści. Wszystkie wysiłki koncentrujemy na walce z bólem i objawami choroby. Bo zaprzestanie walki oznacza, że wpadniemy w tę przepaść. „Mindfulness dla zdrowia” uczy jak puścić linę.
Książka to opis 8-tygodniowego programu uważności. Czytelnik dowiaduje się, jak dzięki uważności i zmianie nawyków odzyskać poczucie kontroli i radość życia. Pomimo bólu i choroby. „Mindfulness dla zdrowia” zawiera szczegółowe instrukcje do kolejnych etapów programu oraz płytę CD z nagranymi ćwiczeniami uważności. Dodatkowo prostym i przystępnym językiem przedstawia aktualną wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiej psychiki i neurofizjologii bólu.
Poradnik uzupełniają opisy doświadczeń osób, które uczestniczyły w kursie „Mindfulness dla zdrowia”. Dzięki temu czytelnik ma szansę dowiedzieć się tego, co jest udziałem uczestników. Przekonać się, że nie jest w swoim cierpieniu odizolowany, a poczucie więzi i wspólnoty doświadczeń z innymi ludźmi pomaga w procesie zdrowienia.
Z programu „Mindfulness dla zdrowia” korzystają osoby cierpiące na chroniczne bóle pleców, migrenę, artretyzm, choroby nowotworowe, ból pooperacyjny, fibromialgię i stwardnienie rozsiane. Polecam wszystkim osobom, które zmagają się z bólem i chorobą. Wszystkim tym, którym towarzyszy niepokój, napięcie i przygnębienie.

- , 2016-11-28

Pobierz

Inne tego autora

Podziel się ze znajomymi