Reklama Google AdWords w praktyce

Reklama Google AdWords w praktyce

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!

ISBN: 978-83-7788-414-0

Opis

Stwórz skuteczną kampanię reklamową w Google AdWords i spraw, by przyniosła realne korzyści. To jest prostsze, niż się wydaje!

Poradnik w przejrzysty i przystępny sposób objaśnia zasady korzystania z najpopularniejszego systemu reklamowego w sieci! Dowiesz się , jakich użyć słów kluczowych i jak napisać chwytliwe teksty reklamowe, by liczba kliknięć i konwersji osiągnęła zamierzony poziom. Zoptymalizujesz reklamę i przyciągniesz uwagę potencjalnych klientów, a twoja reklama znajdzie się na wysokich pozycjach wyszukiwania. Poznasz zalety połączenia konta AdWords z Google Analytics i zmierzysz skuteczność reklamy oraz skontrolujesz wydatki. Ponad 40 zrzutów ekranowych ułatwi ci poruszanie się po systemie Google AdWords!

Dzięki poradnikowi:

- utworzysz swoją pierwszą kampanię reklamową

- dobierzesz odpowiednie słowa kluczowe i dowiesz się, jak wybrać rodzaj dopasowania

- odkryjesz zalety narzędzia Keyword Insertion Tool

- poznasz znaczenie ważnych pojęć, jak konwersja, ROI, CPA, CPM

- lepiej określisz i wykorzystasz budżet na reklamę

- odkryjesz możliwości Google AdWords, o których prawdopodobnie jeszcze nie słyszałeś

O autorze:

Dawid Wydra - specjalista Google AdWords z ponad ośmioletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii w wyszukiwarkach. Prowadzi agencję marketingu online VOLE, ukierunkowaną na prowadzenie skutecznych działań reklamowych oraz testy marketingowe.

 

Opinie

+ Dodaj opinię

Praktyczne podejście do tematu, wiele zagadnień o których nie miałem pojęcia. Autor podaje mnóstwo ciekawych trików do zastosowania oraz przykłady na których można się wzorować, tworząc własną reklamę. Polecam!

- , 2014-09-29

Inne tego autora

Podziel się ze znajomymi